Saturday 10 November 2012

Hari Milo ;)

Hai korang semua. Hari ni aku pg 'HARI MILO' dekat sekolah adik aku,, dapat milo free,, minum milo pun free mcm mase sekolah rendah dulu, yang selalu dapat air milo kat lori milo yang datang sekolah tu. haha. *berapa banyak milo daa*. Kat situ die ade buat macam-II game, mula-II tu aku segan gak nak join game-II kat situ sebab aku tgk ramai budak-II je. hahaha. Lama-II dekat pukul 11 pagi mcm tu aku try lah join game yang cari barang-II yang die mintak, penat giler aku lari sana sini nak cari barang-II tu, yang paling susah ade ke die suruh cari 3 helai uban. hahaha,, ni memang malu. Terpaksa lah mintak uban kat auntie-II or uncle-II yg ade kat situ. Ade sorg uncle ni baik hati die tolong lah kitorang,, die derma uban die 3 helai. Hahaha tp aku taknak cabut uban tu, aku suruh budak team aku yg cabut. Pastu dah cukup semua barang2 tu,, die bg hadiah. hehe. Masa nak balik tu,, adik aku kene soal dgn abg yg kendalikan program tu. Pastu die suruh adik aku mintak tolong dekat cikgu die suruh bina pantun 2 kerat tentang 'MILO',, cikgu tu lambat sangat fikir, aku pun bg jawapan dekat adik aku. Aku suruh die bg pantun ni haa. "pegi kedai beli telor,, hari-II saya minum milo". hahaha boleh lah tu daripada takde kan. orang semua gelak je sambil tepuk tangan. then adik aku dapat sepeket MILO. Dah letih tu aku pun ajak mak aku and adik-II aku pg makan then kami balik dengan bawak hadiah MILO yang banyak tu. hahaha. BTW best sangat hari ni. Mula-II tu boring jugak,, dah last2 tu baru lahh best. Letih giler aku hari ni. :)

No comments:

Post a Comment