Saturday 3 November 2012

Debaran SPM 5.11.2012

Hai semua. Hari ni dah 3.11.2012 kan,, huh takut nye sebab 5.11.2012 ni aku dah start SPM. Aku agak nervous jugak lah nak pg amek exam isnin ni. Btw aku dah pun abis sekolah,, sedih nyerr dah tak dapat jumpa kawan2 aku yang dekat skolah tu. Kalau jumpa pun entah2 diorang semua dah sombong dengan aku kan. Tp aku harap diorang bukan jenis org mcm tu lah. Ape yang penting sekarang ni aku kene mempersiapkan diri nak menghadapi SPM yang bakal menentukan masa depan aku. Penting sangat ni. :) Ape2 pun doakan aku buat yang terbaik ye. Amin. Tp aku takut lah nak jawab exam sejarah dgn math sebab aku lemah sikit dalam matapelajaran tu,, hehe. harap2 je lahh aku bolehh skor due paper tu,, dapat C pun jadi lah tp kalau dapt B atau A alhamdulillah lah kan. ^_^

No comments:

Post a Comment