Tuesday 13 November 2012

Asyik kene marah je. -_-

tadi aku pergi shopping kompleks dgn family aku. ingatkan nak lah shopping2,, happy2 hari ni. tp tah ape tah mood ayah ngan mak aku asyik nak marah aku je. ade je salah aku lah. :( sedih aku. aku tak bercakap pun masa balik tu, time nak makan pun aku kene marah lagi,, adoiii tensyen lak aku. kang kalau aku balas cakap mak aku tu,, jadi anak derhaka pulak. aku taknak lah mcm tu,, soo ape yang aku boleh buat cuma bersabar je lahh. aku nanges je depan org pun. haha,, kelakar pulak bila difikir2 balik. aku ni memang jenis cepat nanges kalau kene marah dgn orang,, lg2 kalau mak aku yg marah. nanti aku akan rasa bersalah,, kalau aku marah dgn mak atau ayah aku,, marah tu cuma sekejap je. aku tak nak marah lama2. tak baik kan. :') masa kat dalam kereta pun aku pasang headset and dengar je lagu sambil nanges. pastu mak aku cakap,, 'heyyy dah besar pun nak nanges',, aku cakap balik kat mak aku,, 'alaa mak,, dah besar pun ada perasaan jugak,, dalam hati ade taman lah mak.' haha,, mak aku gelak je. pastu pg supermarket,, 'mak aku kata ambik lah ape2 makanan kau nak',, cehh mak aku ni, tahu2 je aku kalau merajuk mesti nak makanan banyak2. haha. ni lah aku,, kalau aku sedih, marah, happy, atau ape2 je mesti kene makan banyak2. haha,, sebab makan boleh hilangkan stress kan. :) lepas aku angkut makanan banyak2 dalam troli tu,, aku dah takde masam2 muka dah. haha. :D

No comments:

Post a Comment