Sunday 4 November 2012

Bukit Broga with Friends. :)

 ni gambar kitorang masa dekat bukit broga. dari kiri tu Zila, Indah, Aku, Nadhir dan Fikri. :)

                                                     Ni pulak Aku, Indah dan Zila.

                                                           Aku dan Zila. :)

                                                             Aku dan Zila. :)

          Yang Kecik Ni nama die Syahindah, only call indah. :)

 Yang dekat bawah ni gambar aku dgn adik angkat aku. Die ni pemalu sgt lah. haha.

    Hari ni aku nak cerita pasal aku pg BB hari tu masa 10.10.2012,, tp bukan Bukit Bintang tau, yang aku pg ni Bukit Broga ye. hehe.Aku pg dgn budak2 kelas aku and adik angkat aku. :) Ni memang first time aku naik bukit broga tu. memang curam sangat lahhh. 

    Aku naik pun tak sampai 10 minit dah tersemput2 dah. haha. Mula2 memang aku lah yang paling semangat,, jalan kat depan konon lah, sekali dah sampai kat tengah jalan, aduiii penat gilerr. Rase mcm dah tak larat nak naik agy. membe2 aku boleh plak tinggalkan aku dgn budak2 pompuan kat bawah tu. hishhh nasib lahh adik aku teman jap kat bawah tu. 

    Paling klakar nak cerita ni,, masa dekat curam tu, hanya tuhan yg tau. Aku ni dah lah gayat skit tempat tinggi tp degil nak jugak naik broga. haaa amek skali boleh plak aku menanges nak turun. hahaha. :D nasib baik membe aku tolong tarik tgn aku naik atas. Sampai kat atas tu memang tenang sgt jiwa aku, pemandangan die pun lawa. Kitorang Snap gambar pun cantik je. hihi. lepak2 jap kat atas tu dekat sejam lah. Pastu time turun aku dah tak gayat dah. Budak2 ni main gelongsor kat tepi tu,, aku takut nak gelongsor. Haha takot jatuh kang APTB kan. Lepas kitorang turun tu kitorang pg sungai tekala. Adik aku taknak terjun masa tu, so aku dgn membe aku pakat nak kene kan die tp die dah thu yg kami nak tolak die. haha. Lepas tu die berdiri je tepi sungai tu, die tak perasan aku kat belakang die mase tu, aku ape lg tolakk arhh die masuk sungai. kesiann kesejukkan adik aku tu. 

     Dalam pukul 1 tengah hari tu kami kemas2 and bertolak balik. Btw hari tu memang lepas tensyen aku nak menghadapi SPM nanti. And tu memang The Best Day aku lepak dgn budak2 kelas aku. :)

No comments:

Post a Comment