Tuesday 13 November 2012

Arwah Classmate Aku. :'(

      Hai korang, korang pernah tak teringat atau terkenang kawan2 korang yang dah takde,, maksud nye yang dah meninggal dunia. mestilah pernah kan. itulah yang aku rasa sekarang,, aku tiba2 je teringat dekat classmate aku yang baru je meninggal bulan 9 hari tu. sedihh nye aku. :'(  

    Aku dengan die tak berapa rapat tp kami dah kenal sejak darjah 2 lagi, and mase form 5 ni tetiba die pindah balik sekolah SMK engku husain,, die dapat satu kelas dgn aku. Pemergian die sangat mengejutkan aku dan semua kawan2 aku. sebab tak sampai 2 minggu sebelum die meninggal tu , aku baru je lepak2 dgn die and die sihat walafiat je. Tiba2 je pada 9/9/2012,, pagi2 tu aku on9 terus aku tgk ade orang post dekat FB yang menyatakan yang alonx khai(panggilan die yg kitorang panggil) dah meninggal. 

      Aku ingat kan org tu main2 je,, tp pagi tu dalam pukul 10 pagi,, kawan aku msj 'zai, sedekah al-fatihah,, along khai dah takde' lepas aku baca msj tu,, aku terkejut sgt. walaupun aku tak rapat dgn die tp sedih sgt sebab dah lama kan kawan dgn die and satu kelas pulak tu. Memang betul kan,, ajal maut ditangan allah. takde sorang pun yang tau bila kita akan mati. 

     Kalau lah arwah hidup lagi,, die pun akan ambil SPM satu kelas dgn aku jugak. :'( sekarang ni dah hampir 2 bulan die pergi tinggalkan dunia ni. Tp die tetap dalam ingatan kami semua sampai bila2 pun kami tetap akan ingat die. kepada semua pembaca blog ni,, tolong sedekahkan al-fatihah untuk arwah ye, semoga arwah tenang dekat alam sana. :') kat bawah ni gambar die sebagai kenangan. 

heyy yang dekat tangan kiri arwah tu kesan parut die excident tau bukan tatoo. jangan salah anggap pulak eh.


Sahabatku dalam kenangan Khairil Azhad Bin Faizul Zahri. :'(

 

No comments:

Post a Comment