Monday 5 August 2013

Semester 1 tamat !!!!!!! :)))

      Hai assalamualaikun . Hari ni aku nak citer pasal ape erk ? hmm , haaa aku nak bagi tahu yang aku dah tamat belajar untuk semester 1 . :) ehhh dah tamat dah sem 1 ?? padahal baru belajar dalam tempoh 3 bulan je . cepat kan , hihihi aku foundation , memang cepat laa . Legaa aku dah habis 'FINAL' exam minggu lepas . Exam die perhhhhh susahhh nyee  @_@ , aku ambik account , aku  dah lah takde basic account , nasib baik lah boleh bawak sikit-2 . 

     Hmm lepas habis sem 1 , aku dapat cuti raya 2 minggu . Alaaaa 2 minggu jugak lah tak dapat memekak dgn member kolej kelas FBI 1343P dgn FBZ 1343P yang giler-2 tu . hehe , :D Haisssshhh . takpe zai , 2 minggu je pun . ;) Anyway lepas habis last exam hari jumaat hari tu , kami ada majlis iftar sama-2 dekat sungei wang . Aku rasa member-2 kolej aku ni tak kira dimana berada , mulut dorang ni memang suke bahan orang (termasuk aku jugak) hahaha . :D Papepun dah masuk 3 bulan kenal and berkawan dgn dorang , dorang memang kawan yang sporting dan best . 

      Nanti lepas naik cuti raya , kelas FBI dgn FBZ maybe akan berpecah , dah tak sama dah . :( Alaaaa , mesti ada yang kurang dalam geng kami . :( Tak suka arhh cenggini . Nape pisah , nape pisah . ??? :'( Semua kenangan sem 1 start dari mula-2 masuk kolej teknologi YPC iT-WEB , time tu sorang2 takde kawan , malu-2 (bwekkk malu sangat) , sampai lah dapat kawan baru and rapat dengan dorang , belajar same-2 , kadang-2 bahan lecture same-2 (budak laki je) hahaha , semua tu aku takkan lupa . ;') 

      Kalau member aku tak lupa , lecture-2 aku pun mesti lah aku ingat jugak , miss lala , miss puvana (miss yg slalu kene bahan) , miss vicky , miss azira , miss suhaila and mr.pak ( mr.pak ni plak sir yg paling slalu kne buli , haha orang die dah tua and kecik je) hahahaha . <--- ni semua nama-2 lecture aku untuk sem 1 . :) saje je tulis , sebab sem 2 nanti mesti dah tukar lecture lain kan . hmm .

    Aku rasa tu je kot yang aku nak citer , nanti pape hal or ada cerita baru , aku update lagi okay . ;) opsss nak bgthu aku dah pindah hostel , kat plaza pandan , hmm hostel die eeeeeee seram gilaaa bhaii , bangunan lama . Asal laa madam jenny tu letak kitorang kat tempat mcm tu . :( Aku harap harap harap sangatttttt dapat keluar dari tempat tu , lain mcm je aku rasa kat tempat tu .
     Okay lahh , challow bettehh . boboiiiiii . ^,^V

No comments:

Post a Comment