Thursday 29 August 2013

Semester 2 bermulaaa .... ;D

        Hai, assalamualaikum. Hari ni nak citer pasal kolej lagi . :3 Pada 19 ogos 2013, aku dah naik sem 2 belajar kat kolej YPC ni , rse mcm baru sehari je masuk kolej ni padahal dah nak masuk 4bulan dah . moga-2 cepat lah au abis foundation and tamatkan degree dgn baik . :) tak sabauuu nye nak konvo nanti . :D lagi 4 tahun . hahaa *citer mcm lagi seminggu nak gredd .* :P hmm tp aku rasa mcm masuk sem 2 ni makin susah plak subject die . :3 Btw setakat ni aku boleh bawak agy subjek lain and lecture pun okay just aku paling tak suka and tak faham ialah lecture business communication . alaaaa die ajar tak faham langsung , mcm syok sendiri je . eeeee benci arh , better miss puvana yang ajar . :( mr.pak yg ajar laju tu pun atleast boleh jugak faham tp ni emmm satu hapak pun tak faham . -,- aku harap sem 3 nanti dpt laa lecture yg okay daripada yang sem 2 ni . 

        Ape agy eh nak citer aku pun tak tau . Haaa , sem 2 ni kelas aku FBZ 1343P gabung 4 kelas FBZ 1341P, 1342P and FBM 1341P perhhhh memang packkkk and full giler kelas , aku tak selesa belajar ramai-2 mcm tu  better die buat satu-2 kelas mcm sem 1 dulu . Dah laa dalam keas tu majority cinaa. -,- budak melayu bape kerat je lahh, and yang penting budak-2 laki kelas aku memang stay kan perangai membahan orang tak sudahh . haisshhhhh . ape nak jadi ni . ;D hahaha ape-2 pun lantak lah dorang tu . Atleast jangan bahan-2 aku dah lah . :)

No comments:

Post a Comment