Thursday 13 March 2014

S.A.H.A.B.A.T , untuk selamanya..... :)

      Hai, assalamualaikum. setelah sekian lama gila aku tak update blog aku ni. Haihhhh rindu pula rasa nak berblogging. hihi. Banyak benda nak habaq ni. haha. Actually now aku da sem 3 foundation da and this is my last sem untuk foundation. huhhhh nervous nye lepas ni nak masok degree da. fuhhhh takot2. Emm actually aku nak cerita pasal kawan/sahabat ?? Aku masuk kolej ni da hampir setahun da. Macam2 kawan aku da jumpa, and mcm2 perangai aku tengok. Aku rindu kawan2 aku masa start sem 1 dulu. Semua saat2 perkenalan kita semua aku ingat lagi. Emm korang semua pun aku ingat walaupun korang sekarang da tak rapat dengan aku mcm dulu. Jangan korang fikir aku da lupaa korang. hmm cuma kadang2 korang tu lalu je mcm buat da tak kenal pulak. Aikk mcm aku ni org asing je kan. it's okay fahammm!!!! da biasa da kawan lupa kawan ni. hmm. Ingat lagi time sem 1 dulu, kite satu kelas suka buli miss puvana, haha sekarang miss tu pun da berhenti. hmm ingat lagi miss ajak makan same2 kat luar lepas habis sem 1 tu tp smpai skrg tak jadi pun kan. :'(

      Aku ingat jugak time korang budak2 degil ni yg ambik botol air aku pastu buat2 pulangkan balik kan!!!! eeeee geram btol aku. Masa budak2 baru masuk kelas tu, aku mesti tanya nama dorang banyak kali example azima laa sebab nama die panjang bhaiii. haha aku rasa dekat 10x dalam 1 hari aku asyik tanya nama die. haha. lawak2. pastu tirah, hmm budak ni mmg senyap jee. Susah btol nak dengar die punye suara. Aisya a.k.a moola ni, first2 kenal makk aiii mcm gangster plak aku tgk. hahaha. tp da lame2 kenal, gila2 orang nye smpai aku pun naik giler dgn die. hihi. Banyak sangat kenangan dulu and aku happy dgn kwn2 mula2 masuk kolej dulu dari skrg ni mcm dah berpecah belah je. Saling tak bertegur plak. haihhh. hope sgt korang kembali mcm dulu okay. :')
     
      Now, da sem 3 kan. Lagi ramai kawan2 baru yang aku dapat and dorang semua sangat friendly. Hihi S>A>H>A>B>A>T...... korang semua memang kawan yg terbaik. hihi. :) hope lepas habis belajar, kite semua tetap berkawan sampai bila2 okay. :') hoped sangat kite tak lost contact okay. Akhir kata dari aku, lepas final ni cuti panjang kan, 4 bulan lebih. korang semua jaga diri elok2 okay, ade kwn sorg tu dgr da kali ke-31 excident!! haha. elok2 la kalau bwk kenderaan. okayy laaa bawah ni gambar2 kawan2 aku. Tp sorry la kepada yang takde dalam gambar tu. hihi. Sebab korg tak penah nak amek gambar ngan aku kan, bersungguh tau aku siapkan entri ni sbb tgh bosan pagi yg gelap ni. okayy laa, assalamualaikum. :)














Last skali gambar owner mesti mau ada mehhh. hihi. okayyy, baboiiiii. :)
      

No comments:

Post a Comment